Teksto dydis:
2018-02-13 22:02
79.200.52.239 DEU

16 falcon heavy

kodel negali stabilizuoti lektuvo kritima kaipo falcon heavy raketos graziai nusileido

0
2018-02-13 20:44
62.50.168.150 NOR

15 kike suprantu

problema ne smugis o gaisras po smugio... lektuvas su numetamais kuro bakais butu realiau.... jei jau avarinis nusileidimas tai geriau iskart atkabinai pagrindinius bakus tegu jie nusileis ant parasuto...a pats lektuvas su minimaliom kuro talpom jei jau krenta tai tegu krenta....

0
2018-02-13 20:12
78.63.239.242 LTU

14 Cinikas

Atostogaut ir toliau vaziuosiu su savo Opel Zafyra :))

0
2018-02-13 17:45
78.62.154.123 LTU

13 :)

Kas ten žino gal ateityje toks keliavimo būdas bus kaip važiavimas vežimu . Gal būt kiekvienas žmogus ateityje lyg fantastiniame filme turės kompiuterio valdomą nuosavą skraidyklę su parašiutu taip kaip šiandien automobilį su oro saugos pagalve :D

0
2018-02-13 17:41
78.62.154.123 LTU

12 :)

Boingo keleivių yra per daug ir per didelis jų svoris todėl vienas parašiutas nepritaikomas . Galima būtų įrengti parašiutus sėdynėse su katapultavimosi galimybe . Tačiau lėktuvo konstrukcija tokia kad nėra kaip įrengti per kur katapultuoti tuos keleivius .Jeigu įrengtų tada nukentėtų lėktuvo patvarumas . O tai sukeltų didesnę avarijos tikimybės riziką . Ir kol kas nėra išrasta jokio sprendimo kaip tai patobulinti .Tas pats kaip ir su atominių elektrinių atliekomis . Tiesiog technologijos dar nėra tiek pažengusios .

0
2018-02-13 17:12
89.10.162.224 NOR

11 .

uztektu melynu raituzu

1
2018-02-13 16:36
84.55.9.29 LTU

10 nuo zodzio lak - lakunas :)

papyldyta - dar kiekvienas zmogus turetu po degonies kauke ir specialia apsildoma apranga

0
2018-02-13 16:10
78.56.132.249 LTU

9 ką padarysi

Tanko varikliai lėktuvams ne visada tinka, beje šitie lėktuvai kaip ir populiariausi automobiliai zaporožiečiai yra ukrainietiški.

0
2018-02-13 16:01
84.55.9.29 LTU

8 nuo zodzio lak - lakunas :)

ivada - geriau mirti, prigalvoti tikrai galima, pvz. kad isvengti papildomu tonu - kiekvienas zmogus turetu ant nugaros po parasiuta, nelaimes atveju padaryti daugiau atsidaromu issokimo duru, dar kiekvienas turetu po mini staigiai pripuciama valtele kritimo atveju i jura, vandenyna, o po sos zenklo kiekviena karta butu paruosti gelbejimo lektuvai skristi i tam tikra vieta, gal juokinga :) bet realu

0
2018-02-13 15:38
86.170.118.69 GBR

7 Irena

jei saugumui būtų skiriama bent dalelė lėšų ir mokslinės potencijos,kaip ginklavimuisi,tikrai rezultatas būtų pasiekiamas

2
2018-02-13 15:02
81.133.119.49 GBR

6 Dažnai skrendu

Ir dažnai užduodu būtent šį kl KODEL ?

1
2018-02-13 13:35
148.252.128.234 GBR

5 Tadas

Cia nieko neismananciam tokios pasakeles. Priezastis yra tik viena-pinigai. Padidejes lektuvo svoris reikalautu papildomu kuro sanaudu. Kiekviena kompanija mazina islaidas iki minimumo. Ryanair netgi nepripildo pilnai kuro,kas pagal tarptautines aviacijos taisykles grieztai draudziama.

2
2018-02-13 13:27
88.119.144.76 LTU

4 išvada

reikia neštis savo.

1
2018-02-13 13:21
193.219.141.103 LTU

3 Man tai kelia juoką

instrukcija ,, krintant lėktuvui užsivilkti pripučiamas liemenes,,

3
2018-02-13 13:16
78.60.165.186 LTU

2 o

gal sparnu konstrukcija ju plotas padetu geriau planiruoti pav. kaip sklandytuvai.

3
2018-02-13 12:23
78.56.132.249 LTU

1 daugiau

Net pilotai neturi parašiutų, kad kilus grėsmei nekiltų noras palikti lėktuvą. Be to parašiuto visam lėktuvui turėjimas stipriai padidintų katostrofos tikimybę.

5